tipp topp!!

åhh vilken bra dag jag hade igår!! : )

jag var ledig hann med massa saker!!
städade, diskade o slängde massa tomglas flaskor!
när det var gjort så åkte jag till vättlösa..
men åkte vidare ganska snart mot skara.. bytte en spegel till lastbilen åt pappsen..
när jag kom in på volvo stod 5 vuxna män o bara kikade på mig..
jag flinade lite för mig själv för dom väntade sig nog att pappa skulle komma in inte en liten ensam tös!! : )



sen for jag vidare till jobbet o fixade lite saker jag missade på måndagen!!
smidig som jag är!

men tillbaka till vättlösa..
antiloop fick sig en tur i skogen som hette duga!! o jag också för den delen!! :D
vi var nog lika svettiga båda två efteråt!! : )
han hade överskottsenergi till tusen o testade massor..
jag höll på att fara o flyga mer än en gång!! :D
who wonn the game??!?!!? ME! :D



när jag kom tillbaka så såg jag över min bil.. fyllde på med spolarvätska, vatten o olja!!
jag kände mig jätteduktig!! : )

sen for jag hemåt gjorde mig i ordning för att åka till örebro..
vart bjuden på tårtkalas/fest till min goda Lotten.
hade en riktig toppenkväll!!
jag skulle ju "hem".. så jag stannade inte så jättelänge utan åkte vid halv10-tiden..
men jag ska lätt festa mer i örebro!! skitkul gäng där upp!! : )


Fina Lotten : )

det var lite från min toppendag!! : )


 

idag har jag jobbat hela dagen!!

har inte haft en sådär bra dag!!
huvudvärk.. halsont.. o så har bena kännts krampiga...
nää ingen bra dag för annica inte!



skönt ska det bli nu när jag är ledig i 2 hela dagar!! me like! : )

nu ska jag läsa tidningen o sen sova lite..

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0