toppenhelg!!

jaa helgen var toppen!!

jobbade hela fredagen... lång dag hela 11timmar blev det för min del!!
var lite kul o jobba..
en av dom nya sommarjobbarna var där o jobbade..
stackars han.. han visste väl inte vad han skulle tycka o tänka om oss..
men jag gillar han skarpt!! han verkar tycka det är kul o jobba iallafall!! :D
det var längesen vi hade en kille på jobbet som kunde ta i o jobba ordentligt!! :D

på kvällen somnade jag på soffan helt utslagen!! :D


Lördagen jobbade jag kort dag.. 10-15..
hade en kanondag på jobbet med massor av trevliga kunder!!
var kul o jobba då.. :D

efter jobbet bar det iväg till vättlösa..
hann träffa mina syskonbarn Fia & Lukas o leka massor med dom!!
åhh det är så mys..


fina lilla fia som blir så stor.. kryper massor o är världens buse!! :D


Lukas bus.. kanske blivande grävmaskinist.. han är 2år bara o lastar själv!! :D

När barna åkt hem så kom pappa o lillestorebror hem med nya lastbilen!! : )
dom hade visat den på götenelördán...
den är grymt snygg en scania v8 med kromade fälgar!!
jag var givetvis ute på provtur o den gick fint o tyst.. det var som en vagga med luftfjädring!!
skulle jag åka med mer skulle jag sova riktigt gott!! :D


helt okej .. eller vad säger ni?

på kvällen blev det en fylla för min del!!
och jag drack alldeles för mycket.. men trevligt hade vi just då!! : )
jag lovar nästa gång ska jag inte blanda, man blir så dålig!!

japp upp idag bakis som faan, värsta baksmällan jag haft på väldigt länge!
efter dusch o frukost kändes det ändå lite bättre men seg var jag o ont i huvudet så for jag till jobbet..
var jätteseg där också.. men dagen rullade på ganska fort ändå!! : )

efter jobbet for jag till tess o hälsade på.. hon städade ur sin pappas bil för att lämna tillbaka den till sin pappa.. hon har nämligen skaffat sig en egen ny bil!!
hon ska hämta den imorn!! ska bli kul o få åka lite nytt!! :D


efter att ha provat massa olika bilar fastnade hon för en sån här......
visst är den fin!?!!


annica har haft en toppen helg!!
var väldigt roligt o få jobba med mina godingar Emina o Helen!!
tack Helen o Emina för toppenhelg!!
så sällan vi jobbar ihop alla tre att man får passa på.. : )
 
Nu ska annica ta o krypa till sängs nu så hon orkar med morgondagen!!
den andra sommarjobbaren kommer imorn o ska vara med o lära sig!!
så dagen blir spännande!!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0