vilken tabbe?!

jag har gjort många tabbar i mitt hittills 22åriga liv!!

allt tänker jag inte berätta för listan är låååång...

men det jag kan tala om o vad jag ångrar mest!

mina tjejkompisar vet vad jag menar..

jag var tillsammans med min dåvarande pojkvän.. 
vi hade ett bra liv, jättekul tillsammans... 

vad jag inte tänkte på just då.. jag var aldrig tillsammans med mina vänner!
jag var alltid hemma.. jaa precis som en hemmafru!
shit vad jag missade mycket!

vi var alltid med hans kompisar för mina dög inte..
fredag var det fredagsmys som gällde hemma.......
visst var det mysigt ett tag! men mina vänner då???!?!?!

sakta men säkert började allt klarna.. o jag får tacka malin som ställde upp för mig just då!

men det fick mig att inse!! vännerna betyder mer än en kille gör..!!!

aldrig mer ska en kille få komma emellan mig o mina vänner!!






see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0