att köra bil i snö....

det är rätt spännande...

idag har det hänt massor i snön! : )

i morse ringde mamsen o sa att du får komma "hit" o låna vår bil idag..
o vilken tur jag fick låna deras bil idag..
bara biten dit till dom i morse var en riktig pärs..
gled ut i flera korsningar bromsarna tog inte, man är inte kaxig då inte..
så nu är det körförbud på den av pappa tills jag bytt till vinterdäck.
får byta på torsdag när jag är ledig härnäst. : )  


såhär såg det ut på väg hem från jobbet..

men annars har jag haft en riktig glidardag slutade tidigt på jobbet redan 15.56...
gött! ändå hann jag med en hel del på jobbet idag! : )
nu laddar jag för nästa onsdag..
då ska vi bygga om vårt lager, ja just det vi grejjat med idag försöka röja ur så mycket som möjligt från lagret innan onsdag..
japp det händer o har hänt mycket på jobbet det kan jag tala om..
ni som vet ni vet... : )
annars lever jag som vanligt..
det är jobba joooobba joooooooobbba!!! : )

igår hade jag myspys kväll med mamma, pappa, mormor o morfar.. hade supertrevligt..
vi kikade på dansbandsbrudar...
wooow säger jag bara.. men kände igen massor av folk..
den o den o den har jag dansat med..
tror dom skrattade åt mig hela tiden.. förstår inte det.. : )


Dansbandsbrudar i tv4+ måndag 20.00

See yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0