helgen över.. nu blir det ny vecka..

wohooo vilken danskväll det var igår!
första halvan var jag inte alls pepp för o dansa.. satt mest dansa bara lite..
antar att lördagens bravader satt i ganska bra.. :D

efter paus kom jag igång igen.. o dansade i princip hela tiden o bara goa danser.. : )

 

idag har det varit jobb, efter jobbet åkte jag till mor o far o far fick sin farsdag present..
japp jag hann inte med min pappa igår på Hans dag! men vi tog igen det ikväll.. : )

sen passade jag på att bjuda in mig på frukost hos dom imorn.. : )
så bättre start på dagen kan det inte bli.. : )
jag gör så för dom ska stänga av strömmen här imorn i några timmar med start vid halv9..

sen bär det iväg med min bästaste tess till örebro! : )
Jag o Tess o Lotten ska ha en riktig relaxdag på gustavsvik!! wooohooo som jag längtat..
sen på kvällen ska vi dansa till bästaste blender i brunnsparken!!

det är det jag vet om..
 sen om jag känner Tess rätt ska hon hitta på nått mer bus! : )
men jag är taggad, till tusen!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0