idag fick jag en riktig woooowupplevelse..

igår var en sån där toppenkväll!!
woooow bara massa kul o bra danser..
sjuk nöjd med danserna o allt runt omkring.

Tack bästaste Blender



fixade allt jag skulle.
hann till och med fixa fikat som jag fixade att min bror skulle ha!
nästa gång blir det nog hos mig igen, skulle jag tro!
går ju inte att bryta en tradition.. : )


idag hade jag en sån där wooow/aaahhaaa upplevelse!

när jag var yngre så berättade en kompis att:
när någon tänker på någon så får den man tänker på hicka...

idag så när jag gick från bilen, till min lägenhet. stöter jag på en kille. så tänkte jag heter inte han *censur*
tror ni inte han hickade?!?!?!?!?!?!

shit vad coolt!
är det sanning eller myt? jag vet inte men lite häftigt var det! : )


nu blir det sängen har en lång dag framför mig imorn!!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0