jag lyder......

min kropp...
idag iallafall! : )

mm har känt mig gaalet sleten på ren västgötska!

kroppen värker precis överallt.
så nu har jag lyssnat, jag har stannat hemma från en danskväll som skulle bli kanon!

jag sov en halvtimme förut..
o överväger att gå o lägga mig o sova så kroppen verkligen får vila!



i går var annars en riktig bra kväll i jönköping..
sannex o casanovas var riktigt bra.. speciellt hans som spelade trummorna i båda banden eftersom sannex trummis blev akut sjuk. men han var med sista halvtimmen...

en såån wooow kväll, med många fina o duktiga dansare!
 men kroppen ork inte så satt mest o kikade.. men ryckte upp mig o dansade dom sista låtarna..

resan dit o hem vart la sådär med massor av snö! jättemoddigt.. så det tog lite tid..
vi ville ju trots allt komma dit o hem o slippa diket.. vilket vi också slapp! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0