massor av snö= i like!

mmm nu när det snöat så mycket som det gjort så skulle jag sååå gärna vilja ut o åka pulka! : )



annars idag har det inte hänt mycket.
jag har mest vilat men var ute en sväng i snöyran...
men när jag kom hem igen så vart fötterna dyngsura, snön läckte in!
så imorn ska jag: 
1: köpa ett par nya vinterkängor!
 2: då är att leka med syskonbarna i snön!
 3: ta Promenad!

sen är det mer saker att fixa imorn men inget vi tar upp här! ; )

Varsel for Götene Kommun onsdag 24.11.2010

Morgen kl 6 – kl 12

Snø -5° Laber bris, 6 m/s fra nord-nordøst

Snø. Laber bris, 6 m/s fra nord-nordøst. 0,9 – 2,2 mm nedbør.

Dagtid kl 12 – kl 18

Snø -4° Laber bris, 7 m/s fra nord-nordøst

Snø. Laber bris, 7 m/s fra nord-nordøst. 0,1 – 0,9 mm nedbør.

Kveld kl 18 – kl 24

Snø -4° Lett bris, 5 m/s fra nord-nordøst

Snø. Lett bris, 5 m/s fra nord-nordøst. 0,1 – 0,4 mm nedbør.

info kommer från yr.no

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0