nu var helgen över.....

det är skönt att helgen är över, men samtidigt har det varit en kanonhelg...

i torsdags måste säga att det var en riktigt härligt bra kanonkväll i skövde till shake!
wooow!

i fredags jobbade jag låååång dag o då menar jag lång dag. 8-19.20.. så det kändes i kroppen.

men jag åkte ändå o dansade i skara till wahlströms!
oj vilken tur att jag åkte! bara massa goa danser... men missade alldeles för många!
jag stannade inte hela kvällen eftersom orken inte fanns o så skulle jag upp o jobba på lördagen.
men också en sån woooow kväll! mer såna.. men då kommer jag köra på ändå, även om jag är trött! ; )

jobbade i lördags o eftersom denna dag var röd! allså en jätteröd dag fick jag gå hem tidigt, vi stängde tidigt, 15.00! skööönt! : )
men strax innan stängning ringde min mamma o frågade om jag ville ha thaimat... mums!

sen hem o vila ögonen. trött som jag var. men blev inte mycket vila en kvart kanske. fastnade vid tvn o sen ringde tess.
så jag fixade till mig o så åkte jag upp till henne, johan kom dit också så kikade vi på dansbandskampen o åt godis!
men när dansbandskampen var slut så for jag vidare mot inflyttningsfest hos en kompis!
jag kände mig riktigt off när jag kom dit strax innan 22-tiden.. men stannade o tjötade med folk.

åkte väl därifrån vi 00-tiden. på hemvägen såg jag massa djur. en räv, sen en stor älgtjur vid sidan av vägen(skitfin med många taggar på hornen!) o så massor av rådjur som sprang över vägen, men bra som jag kör så missade jag alla.. : )

idag har varit en fartfylld arbetsdag. massor att göra o hinna med som inte hanns med på jobbet, så jag tog med mig lite skyltar hem som jag ska riva till morgondagen.
ska väl ta tag i det nu.. boooring. men allt för att underlätta arbetet inför morgondagen.. : )

hepp hopp skyltar nu......

see yaa ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0