sen i torsdags full rulle!

I torsdags jobbade jag hela dagen o efter jobbet for jag iväg på dans..
i skövde till Zlips o vilken kväll! kanon folk kanon stämning Zlips är alltid bra! : )



men jag lämnade lite tidigare eftersom jag skulle upp tidigt o jobba på fredagen skulle vara på jobbet 09.00-19.30.
dagen gick fort.. det var bara hem o äta o vila lite sen gav jag mig iväg o dansa.
denna kväll var det dans till bästa Blender i skara!
från det att jag kom dit ca21.45 så dansade jag hela tiden till 00.45 då tog orken slut!
men kul kväll var det o massa nya danser vilket var toppen!



lördagen var det jobb igen. nu var sängen väldigt gooo o jag kände för att bara sova mera.. men icke.
upp plocka fram kläder för kvällen packa göra sig i ordning för jobb.
efter jobbet skulle jag byta om där o sen dra direkt o hämta folk för att åka på fest i alingsås!

det var sommartema!
lite udda o grilla mitt i vintern ute i klänning, som tur var slapp jag vara ute.
inte så mysigt o stå ute i -10 grader..
men hemma var vi väl omkring 02.00..



men inte blev det någon lång sovmorgon på söndagen eller ska vi säga 1:a advent!
det var bara upp o adventsstöka..
ljusstakarna skulle fram, gardiner strykas o hängas upp.



det är nämligen så att det är tradition att efter tomteparaden så är det adventsfika hos mig.
iår kunde vi även samköra för på kvällen var det ju också dans i göteneparken!
Jannez som bjöd upp till dans! o vilken kanonkväll!
synd bara att jag fick sååå jäkla ont i ena foten i slutet av kvällen o att jag egentligen var allmänt seeg.



det var ju trots allt sista dagen på en riktigt kulig men hektisk helg! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0