app app app...

nu är det banne mig dags för mig att se till att ta tag i hoppningen med hästen!
trots att jag inte har sug till det.
men det är nyttigt för han..
dels o få lyfta fötterna men också det sociala behöver han ha! : )

så ikväll har jag varit o kikat på hoppningen på apelås gård.
men nää jag hade inget sug alls.. men det var intressant o vara där o bara kika! : )

men annars har jag idag varit ute på en kanonskön ridtur i skogen med antiloop..
det gick jättebra, inget trassel alls..
happy! :)

nu till nått tråkigare, jag ska ta tag i disken...

sen ska jag krypa upp i soffan o bli frisk!
kan man inte bara vara sjuk ordentligt 1gång om året? eller helst inte alls...

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0