helgen och idag var faktiskt bra!

hallåå..

jodå helgen vart fin.. bra väder..

som ni vet har det mest bestått av Dans, jobb o städ o massa social umgänge!..

i fredags vart det dans i falköping.. jag var inte ett dugg sugen, berodde dels på det sträva underlaget.. hade nog vart bättre o vara hemma egentligen.. men dansade med några nya o några gamla favoriter.. : )

i lördags jobbade jag.. vart seg men fick mycket gjort..
på kvällen skulle vi åkt o dansat jag o en kompis, men nää jag hade inget sug..
så jag blev hemma o lekte med mina goa syskonbarn.. jag o lukas o fia byggde koja..!!
spännande tyckte lukas! : )
otäckt tyckte fia! : )


lilla fia är klar för att sova...

sen åkte jag hem o vilade.
jag hade den stora äran att köra på lite folk..
köra hem min store storebror..(han är väääldigt sällan ute nu för tiden)
och på hemvägen hämtade jag folk i skara..
blev kvar där ett tag för jag träffade massa vänner!! : )
jaa o sen vart det slagsmål o alla boysen var snabbt ur bilen då.. (förstår inte det riktigt hur det är kul!)
grannbilen brevid mig backade på 3st poliser. dom blev lite förbannade! men en rolig syn var det! hahahah



sen blev det vart hemma omkring halv4-tiden o kunde inte sova..

på söndag vaknade jag vid halv9..
upp åt frukost o sen åkte jag o slängde massa papplådor osv..
sen for jag till barna o busade med dom lite igen..
har jag sagt att jag verkligen tycker om mina syskonbarn!!!

efter nån timme med barnen åkte jag hem o började städa lägenheten inför kvällens besök!
rent blev det o lite omflyttning. nu kan snart skrivbordet flytta in! : )


fia o jag lekte med bessie.. (kortet är några dagar gammalt men vi lekte med bessie)


Lukas o farfar tippar gödselkärran....

men som sagt på kvällen kom det folk o fikade hos mig innan vi åkte till göteneparken o dansade till bhonus!
var ingen höjdarkväll men blev stående o tjötade med folk istället.. det är lika trevligt!! : )



idag har jag o tess vart ute på äventyr.. kan inte skriva mer om det eftersom det är en överraskning...
men det slutade iallafall med mat i götene ihop med erik o dennis! : )
ikväll vart alla dom hos mig o fikade bullar.. det var gott!
det är ju trots allt kanelbullens dag! : )



sen hade dennis med sig högtalar system till mig som har provats friskt ikväll...
hahah så snart börjar nog grannarna knacka på dörren, fast det är nog ingen risk alla har hörapparater så jag kan nog andas ut o spela musik på hög nivå!! :D

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0