jag är trött... Men grymt nöjd..

mmm.. idag vaknade jag jättetrött..
hade ingen ork..
har haft ont i huvudet några dagar..
jag fryser massor..
känns som jag kanske kan bli sjuk..
men det vill jag verkligen inte bli nu, sjuk allså! : )



helgen är fullspäckad med jobb, dans o fest!! : )
jo jag ser fram lite tills helgen kommer! : )

men idag!
jag måste säga att jag äger en sjukt snygg häst!
idag var en sån där konstig dag där alla kommenterade det också! : )
jag växte massor, där jag satt på min fin fina häst!

vi gjorde ett bra pass ute på gärdet i skogen.. sjukt nöjd.. mjuk o fin o samarbetsvillig..
jaja sen när vi galopperade brallade han massor.. men det hör till det också, han hade ju kul!



nu blev det myskväll i soffan med filten o en kopp the..
ska se på bönderna på 4:an o sen så blir det kanalbyte till 5:an o greys anatomi!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0