jag har eller hade??

jag vet inte om jag har kvar denna vän eller om vi "gjort slut" sagt att vår vänskap är över?!

jag vet iallafall inte vad jag gjort...

allt började i somras..
när vi var i en park.. jag skulle tjöta som vi alltid gör vi hade ju inte setts på länge pga hennes flytt..
men då total ignorerade hon mig! jag kände mig bara dum o gick min väg istället.. bandet hade ju gått upp på scenen, sen pratade jag inte med henne den kvällen..
så började det.. nu har det bara gått utför...

hon undviker mig.. varför?!?! hon hälsar knappt, jag hälsar alltid när jag ser henne.
men har gett upp hon verkar inte vilja ta upp det jag tycker är ett problem för hon tycker nog det är som vanligt?!?!?!

men hallå.. det är ju inte som vanligt.. hon som bodde hos mig emellanåt hälsar inte ens. 
jag känner nu att jag inte tänker lägga någon vikt vid detta,...
vi ses ju endast nu ibland när det är dans, o då vill jag inte ta upp nått för äveen om hon  är en glad tjej utåt.. skulle hon bli ledsen.. jag känner henne (trodde jag?)... i fredags var hon ledsen. såg detta.. tänkte trösta henne då går hon sin väg.. jag gick inte efter för hon visade ju klart då att det inte var mig hon ville ha en kram..
hon ville inte att det var jag som skulle fråga hur mår du?, vad har hänt? o bara hålla om henne när tårarna rinner.. 
är det så det ska vara?!

vill hon inte veta av mig?
ska jag prata med henne?
ska jag skita i det?
ska jag vänta o se om hon tar upp det?


 jag tror det är för att:
jag har en vän som inte är vän med henne alls, dom funkar inte alls ihop..
men jag är vän med henne o jag är vän med den andra o dess åsikter om den andra skiter jag fullständigt i.. mina kompisar behöver inte älska mina andra vänner!

har jag en vän eller hade jag en riktigt toppen kanon tjej?!
jag vet inte.......

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0