jobbdag o lite smått o gott..

mmm precis som det låter har jag jobbat heldag!
det har gått fint.. jag har varit kontorsråtta idag känns det som, och det gillas inte!..

nää okej jag inventerade hela förmiddagen.
var inte klara förrän 3-tiden med det o efter det var jag på kontoret o grejjade, men gick ut när det var mycket folk...

ikväll var jag o hälsade o myste med mina smågodingar igen!! : )
nattade lukas o fia ikväll.. : )
dom är sååå mysiga.. man kan inte bli annat än glad när man möter så stora leenden i dörren när man kommer.
sen läste jag o lukas bok innan vi gick o nattade han..

jaa det är väl vad jag gjort idag.. det har varit lugnt hela tiden... : )

nu ska jag sova.. imorn blir det en sväng till skövde, kanske hinna träffa barnen lite. fixa en planeringskalender o lite annat smått o gott ska ordnas.. : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0