mm dålig update just nu...

jaa just nu är det mycket som händer... elller ja det är en priofråga... :D

jag har varit ute o dansat massor det sista att jag känner att det får bli lite lugnt framöver..
det är himla kul men jag har lärt känna såååå mycket härliga människor när jag varit ute nu, det är helt underbart!! : )

igår var det som vanligt dans.. men hade absolut inget sug till o dansa så jag kikade mest på... men jag fick dansa med dom jag ville o även några nya.. : )
Mmmm.. jag trivdes fint på dansgolvet, trots att det för en gångs skull var alldeles för strävt..


blender dansade jag till igår då!


idag har jag jobbat extra på jobbet.. sjuk chef.. då fick jag jobba lite granna.. sköna extra pengar..
men nu är jag ledig i 2 dagar!! gött! : )

ikväll/inatt ska jag ut o köra på lite folk.. sent lär det bli... Mmmm älskart! not.. men vad gör man inte för sina vänner som inte kan lösa problemen.. är jag för snäll?!?!?! ibland kanske.. för sängen hade varit jätteskön nu! :D

imorn ska jag dansa igen.. men då är det riktigt på hemmaplan.. japp just det hemma i lilla götene.
det är bhonus som bjuder upp till dans! : )



see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0