att inget kan bli som jag planerar?!?!?!?

igår hade jag en helt upponer dag : )

jag skulle ta sovmorgon.. vaknar tidigt...
skulle träna ta en joggingtur o åka o klyva ved..
då ringer jobbet o vill att jag jobbade..
men skönt som det var slutade jag tidigt.. 10.30-15.00..
gott med lite extra kosing i fickan.. : )

efter jobbet åkte jag till äldsta bror där folk var o klöv ved.. Peter, Mamma o Pappa, Mormor o Morfar var där o catherines bror Bernhard var där också.. så det var inte mycket mer än att jag gosade med barna..
Lukas o Fia allså!! : )

så vi busade..
hoppade studsmatta, lekte kurragömma, gick en liten promenad, vi satt i traktorn.. vi körde ved..
ja vi grejjade en hel del!

 
jag o fia med solen i ögonen..


Lukas kör ved... : )

¨
morfar, Peter, Bernhard o Lukas klyver....

var där till ca 18-tiden.. hem vila lite o fixa inför kvällen kolla runt med alla som skulle med till olstorp!!

det blev sent.. var på förfesten vi ca 21.30..

det var lite tråkigt men väl där satt jag väll där i en kvart sen stod jjag inte ute längre... 2 blondiner höll låda..
o var såå irreterande.. så jag gick ut o satte mig i bilen o tjötade i telefon.. det var bättre..
satte visst bollen i rullning för då skulle vi tydligen åka!

vart ju iväg till olstorp Arvingarna spelade ju!!
o fyyy faaan vad kallt det var!! hur mycket man än dansade blev man inte varm ikläderna..
men som vanligt var arvingarna kanon!!

det som var nackdel!!
dom fick inte sjunga du gamla du fria... det är tradition.. det gör dom alltid!!!!

sent blev det men mycket trevligt tjöt blev det på hemvägen dom i baksätet sov.. :D
jag slog igen ögonlocken vid halv5.. : )

nu laddar jag för dans i alingsås med att göra situps o armhävningar.. : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0