blev inte alls som det var tänkt..

nää det blev vilodag idag, ingen promenad, ingen simning..
men har gjort några situps o armhävningar...

men jag har hunnit med att diska, plocka iordning lite här hemma..

annars har jag jobbat idag..
jag hade en riktig lyxdag! jobbade bara till 15.00.. jääätte kort dag : )
men plockade bort lite sommarsaker o plockade fram täcken o kuddar, jag monterade lite möbler..
jodå jag kände mig duktig idag!

men ändå bubblar stressen upp inom mig en sån här dag..!!
då vi har massor o göra o inget händer hur hårt jag än jobbar!!!!

vi är ett team men ofta känns det som att vi är en person mindre, vilket vi är!
vi saknar vår Biba!!!

Nä idag hade jag inget mer vettigt o skriva.

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0