gå.. gå.. gå..

jaa precis så har det känts idag!! : )

jag har gått hele dagen...

först jobbade jag heldag... o där går man väääldigt mycket på en hel dag..
har inte eftermiddagsfika idag heller...
man får absolut inte sitta ner på arbetstid((endast på rasten))



men ikväll blev det ändå en promenad med tess o dennis.. vi gick i ca45-50min nånting..
att det är så mycket roligare med sällskap... hade dom inte hängt med så hade jag inte gått nått ikväll...
eftersom jag tränade igår.. o så ska jag träna imorn..

imorn ska jag o tess iväg o simma. ska bli gött!! : )



nu blir det sängen o drömma om kvällens goa danser som jag kunde fått på fröjden!!
Missade tyvärr säsongsavslutningen på fröjden idag eftersom jag jobbade sent...

nu nana..

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0