idag vart jag glidarn!

mmm hade egentligen tänkt komma upp i tid idag o ta en löprunda innan jobbet!
Men annica var trött idag o tog sig en välbehövlig sovmorgon o sov till halv10.



tog det lugnt fram till jobbet kl.12.
sen var det full fart!

vi tömde containern på alla sängar idag, o flyttade alla in alla soffor i containern osv.
så jag känner mig grymt nöjd!
monterade även en skänk..
så hanns med lite småpyssel också..

jag slutade tidigt idag!! det kändes bra..

efter jobbet så skjutsade jag min mamma som skulle hämta sin bil på verkstan..

ikväll blev det en löprunda! tog med hunden.. men insåg att jag behöver ha ett par tunnare vantar på mig framöver.. för nu har hösten kommit o det är väldigt kyligt framåt kvälla...



nu blir det natten!

imorn är annica ledig!
då ska hon montera en ny tv-bänk hon införskaffat sig!! : )

och på kvällen ska det dansas!! jag längtar!! : )

men så ska ett skrittpass med antiloop o ska även hinna med en löprunda!!


fina Antiloop

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0