måndag igen...

japp idag har jag jobbat.. startade tidigt idag med skyltbyte..
sen så idag hade jag en glidardag o slutade tidigt 17,10.. : )

det var gött o komma hem i tid..

men när jag strax var hemma så ringde min svägerska o frågade om jag kunde hämta emelie på miniorerna..
SJÄLVKLART kan jag det!
älskar att umgås med mina syskonbarn!
när vi kom hem kikade vi på hennes bilder semesterbilder..
sen Hjälpte jag henne med hennes läsläxa!!  : )

sen kom dom minsta hem också så det blev massa mys med både Lukas o Fia innan dom skulle sova..

MYSKVÄLL Mmmmm!

imorn är jag ledig ska ge mig ut o se om jag hittar mig en ny vinterjacka..
det är ett måste min andra är gammal o sliten, dags o byta den..

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0