mmm me like a lot!

jaa det här att jjag har ont i min hand..
det har sina fördelar! : )

jag har idag klippt mig! mycket skönt..
nu är håret mycket kortare!! : )

sen på fredag när vi ska åka o dansa.. då har jag fördel!
jag får bara foxxa.. vill inte förvärra handen så tar det säkra före det osäkra o bara foxxar... : )

men det kräver några situps o att jag går en massa på jobbet på dagen!! : )
hihihihi

nää det är nog inte så farligt.. jag har ju ont men det ska ju bara vara mjukdelskada sa läkaren på vårdcentralen utan att ha kikat på handen!
jaa så jag är frisk som en nötkärna! : )

så det kan ju faktiskt bli bugg också kanske kankse.. för jag är ju frisk!

allt ger sig med tiden.. arbetsskada eller inte.. ont har jag!

apropå inget.. det var längsen man körde pekfingervalsen på datorn!
är det illa då?!?!? JA!

nu ska jag prova o sova igen! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0