ohhh no...

idag hade jag ingen bra träningsdag!

motivationen var som bortblåst!!
hade absolut inget sug för en promenad o ännu mindre lust till att jogga!!

men vet ni vem som var ute o joggade?!?!?! JAG!

jag känner mig grymt nöjd!

åkte hem till föräldrarna.. o där var ju såklart hundarna terrorister o ville ut!
så jag tog med den lilla (som jag brukar ha med mig ut!), den gamla hon orkar inte längre även om hon skulle vilja hänga med!


Lilla bessie som följer med mig när jag tränar!!
hon kommer alltid att vara lilla hunden trots att hon är 4år!! : )

men tänkte äsch jag går bara.. men nej! jag joggade mest! gick i skogen där det var som besvärligast...
o sen tänkte jag att jag går sista kilometern hem..
men nej då ville benen springa!!
det var såå häftigt o känna att jag bara kunde springa lite till o lite till o lite till... : )

så yes jag kommer nog vara i fin form till 21maj2011..
eller iallafall om det går så bra som just nu! : )

nu blir det natten!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0