vilken Lördag!!!

igår blev det minsann ingen dans.... men vilken lördag det blev!! : )

åkte till min morfar o gratulerade honom på hans födelsedag..
fick skjuts av christer o ida.. : )
där fick jag mina första öl...
mmm..  dom satt fint!
jodå det är sant! min morfar försökte supa mig full!! :D

Sen for vi vidare till husaby till min kusin o fortsatte dricka öl..
blev en supertrevlig kväll men spel.

alias spelade vi såklart vann tjejlaget mot killaget!! : )



sent blev det. klockan var 2 när vi åkte därifrån..
men då åkte jag med erik till skara o hämtade rickard & c/o

hade några riktigt livliga diskussioner på hemvägen..
jaa sent blev det.. men hem till min säng blev det iallafall! : )


idag mår man som man förtjänar!
men med en dusch o lite mat så mår man bättre! : )

nu ska jag iväg o rösta.. allt för att jag ska kunna klaga på allt dom gör fel! : )

sen tror jag faktiskt att det blir en sväng till stallet o pyssla med hästen lite..
han är pigg o alert.. men nu anser jag mig vara såpass frisk i handen att det funkar!



see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0