full fart!

har inte haft på datorn sen i torsdags!
det har varit full fart sen dess...

dansade ju på torsdagen till bästa casanovas!
kul kväll dansade dock inte jättemycket.. tjötade desto mera, det är ju halva nöjet när man är utel! :D



Fredagen blev desto lugnare..
jobbade o sen tog jag en dejt med hästen på kvälla..
senare blev det pizza o mys med bästa Tess..

Lördag
startade dagen med jobb, sen snabbt hem o hämtade saker för att fara vidare till burnbridge o påbörja kvällens bravader där!
denna kvällen skulle jockes 30årsdag firas!
det var maskerad temat var fult eller kult! Jag o Tess körde samma tema o satsade på kult! :D
Batman o Robin!



Snyggast på festen var vi iallafall, hihihi! :D

Söndagen har jag inte gjort ett skit.. tog mig ur soffan o åkte ut en sväng o hälsade på lite folk!
mer har inte hänt! : )

nu blir det nana så man orkar med lång jobbdag eller jobbvecka! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0