häst.. o husvagn!!

idag har jag motionerat mig o min häst! vilket pass!!
traven funkar relativt bra.. skritten skitbra.. men istället har han blivit väääldigt "spattig" i galoppen..
de får vi jobba lite mer på..  de som funkade såå bra förut.. men äsch.. vi måste ju ha något o träna på!!
skoj skoj!

idag var de första gången för iår jag red ett pass i t-shirt... såååå gött!
bara av de blir man på gott humör!

sen for jag iväg till tess.. vi åt mat.. thai.. mums!
blev sen en sväng o flytta husvagnar.. hon körde bilen jag riktade o satte dit husvagnarna..

ikväll bakade tess o johan bullar.. jag kikade på! o massa skratt har de blivit..
dom är härliga dom där..
johan visste inte hur många formar de var i förpackningen.. så han köpte 4 paket.. i varje paket var de 240st....
hihihi allså 960st formar.. o dom skulle baka sisådär 40 bullar...

hahah jag fick mig ett gott skratt.......

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0