o här var de livat...

nää idag har varit lugnt!

har idag varit en sväng i M-stad!
Träffat min faster som kom på besök.
mekat bil.. dock inte bara med min!
extraljusen sitter på min bil nu! blir ganska bra trots allt...

har varit ute på en helt underbar ridtur i skogen.. såg en himlans massa rådjur o en älg..
hihihi mitt i en galopp höll vi på o krocka med 2 rådjur som skulle springa ifrån oss....
hihihi ibland kan de bli sååå dumt!
fast jag klämde dock knäet i ett träd.. tog inte ut svängen tillräckligt!
så nu är det lite blått o svullet, men det går över till imorn!



o nu tvättar jag.. tråkigt! men ett måste..
medan tvätten går kikar jag på american history X.... bra film! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0