sällskapardag!

idag har jag sällskapat med min brors tjej!

hela dagen!

o vilken dag jag haft!

först så var vi några kortärenden i skara...
sen for vi mot falköping..
fick mig en visning på hennes arbetsplats kikade på kossor, kalvarna o lite annat, hon jobbar på viken!

efter visningen for vi iväg o åt mat på "tappen i rondellen", bror o hans arbetskompisar kom också dit!
himlans trevligt!

när vi ätit for vi till stallet... till hennes häst!
hon har en quarter.. jättefin!
så idag har annica för första gången i hela sitt liv ridit en westernhäst o skulle prova de där med westernridning...
det är raka motsatsen till hur jag brukar rida! hög hand mot som jag ska ha låg hand osv...



men wooow.. tror jag får följa med o se o lära mer! 
var spännande o se, kanske skulle ta med antiloop ut dit o rida där nångång kanske..
vilken underbar natur det är vid hornborgasjön!!!

men ikväll tog jag en cykeltur på 1mil..
det kändes gött i bena när jag landade hemma..
motvind hem dom sista 4km... det var jobbigt!! :D



men imorn blir det ridning o eventuellt en löprunda efter jobbet! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0