full fartdag... : )

hihihi idag har jag haft en riktig härlig dag! : )

startade dagen med lite städ o allmänt slapp...
vid 11-tiden kom goa linda hit o vi bestämde oss för att prova att plocka svamp, närmare bestämt kantareller! 




men insåg efter ett tag att det inte var något för oss, nöjda eller uttråkade åkte vi hem med en halv påse kantareller... vi är glada för de lilla vi hittade.. : )

efter vår svamptur i skogen avslutades det hela med lunch hemma i götene...

sen var det dags för några timmars jobb för min del. 
gjorde inte nått vettigt idag på jobbet.
men jag var närvarande iallafall o blåste lite ballonger : )  

Ni har väl inte missat att JYSK fyller 20år i Sverige o att det är massa fina erbjudanden i butikerna..
påslakan från 50 kr, kanonpriser på möbler o billiga bra(o dom är bra!) kuddar för 35kr!
kika in o hälsa på mig lite om inte annat, blir alltid glad av besök! : ) 



ikväll har jag varit hos min älsklingshäst.
han har fått sig en riktig genomkörare o jag med för den delen för oj vad jag har fått jobba.
Grym överskottsenergi har han men ändå väldigt samarbetsvillig, de gjorde att passet idag var väldigt roligt o tiden gick alldels för fort!! : )


fin fina antiloop....

nu är det snart helg ska bara jobba imorn sen är helgen späckad med Dans, Häst o Vänner! : )

see yaa ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0