helgmys!

denna helgen har bestått av massa mys!

har egentligen inte gjort något...

eller jo direkt efter jobbet i fredags bar det iväg på dans...
Vi var en full bil som åkte till karlstad, närmare bestämt Blomsterhult "logen mitt i skogen" o dansade.
på scen stod Zlips o Wahlströms, bra kväll men jag var icke på danshumör kikade mest runt o tjötade med folk.
en ganska mysig kväll trots allt......





Sent hemma men ändå sova sisädär 3timmar för att sen upp tidigt på morgonen för på Lördagen skulle jag vara med tess o fota en dansuppvisning i skövde.
jättekul o se hur en dansuppvärmning fungerar o inför dansen o se när alla piffade till sig....
jag kan säga att jag var danssugen till 1000, grymt duktiga allihopa... : )
jättekul o fina var dom!

 
tjejjerna


Killarna

sen blev det hem en vända o somna på soffan o ta igen lite sömn.. sen var jag opepp för att göra något så kockade till lite mat för att sen umgås lite med antiloop på kvällen....
Blev en riktig myskväll med familjen o ganska sent hemma trots allt!! 


Fina antiloop hade tappat grimman i hagen, tur han är snäll ibland.....

söndag sov jag ganska länge, skitväder ute så stressade inte ut till stallet....
for då till skövde o fyndade en massa skor! jätteskoj o välbehövligt..

på kvällen blev det en tur i skogen med antiloop han fick galoppera massor, nyttigt både för mig o han.. : )
mötte dock 3älgar den som var närmast var bara ca 10 meter ifrån oss så det rörde runt i magen på mig ganska bra då! :D
men vi lufsade vidare jag o antiloop utan att vända oss om.. o tror älgarna blev lika rädda som vi o stack sin kos..... hihih


Nöjd o belåten Antiloop.. : )

min helg de.. en riktig mysarhelg med hästen o familjen.. : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0