jobbelijobbardag...

idag har jag nästan inte gjort annat än jobbat, montera möbler de enda jag gör just nu!
det är nästan inte kul längre, eller jo de är de visst när det går lätt..
vilket de oftast gör... (peppar, peppar ta i trä......)

ikväll gjorde jag hembesök, till folk som inte var hemma.. men så kan det vara.. hihihi

blev en spontan tur o kikade på den nya lastbilen, blev sittande i lastbilen i en timmes tid o kikade tjötade en massa om ditten o datten men han som ska köra den..
lastbilen är shitnice så att säga, för att vara volvo..!!

imorn är hon ledig! så gött..
vet ni vad hon ska göra för första gången på läääännge..
ta en skritttur med fina antiloop, de ska bli spännande o häääärligt, som jag väntat!! : )



see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0