kortsemester!

nu är jag hemma har till o med jobbat en dag....

men jag har varit iväg på en weekend nere i söder, en tripp till skåneland har de blivit.
åkte visserligen bara med från göteborg, gött.

har mest glidit omkring, vilat o haft de gött o sett på när andra jobbat..
hon har ätit gott, provat indisk mat som var såå mums!
hon har fått Premiärdansa till Barbados på ett helt nytt ställe Dammstorpsgård ock o inte en kotte man kände (nästan..)
men oj så kul jag hade fick till o med mysdansa, de hade jag ju inte alls väntat mig hihih..
heeelt okej för mig o de var ju helt otippat hade ju inga direkta förväntningar alls för kvällen, men waaow vilken kväll!
sent blev de denna kvällen..

söndagen var de dags för hemresa o jag hade ett smile på face´t hela vägen hem.
när vi kom tillbaks till gbg var mååånga viadukter översvämmade av allt regn som kommit på kort stund så det var svårt att ta sig fram...
kände just då att det var gött o sitta i lastbil o de var inte lockande o veta att man när som helst ska byta till sin egna lilla bil om man jämnför med lastbil....

men nu är jag tillbaka i verkligheten med jobbet.
ska se till min häst lite o sen har man en himlans massa födelsdagar på intågande så ska se om man kan fixa lite sånt däringa som här till de i veckan.

Jobb, Lisebergsbesök x2, Dans o Häst är det som gäller i veckan!
hoppas på bra väder nu o då menar jag inte mer regn..!!


see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0