min kropp skriker Nej!

min kropp säger ifrån nu..
det har varit mycket full fart i bra låång tid med dans o andra roligheter...
nu har den sagt ifrån o jag har lyssnat, för en gångs skull...

jag har varit hemma hela helgen o bara vilat.. visst det har varit tråkigt inget jag gillar.. men jag behövde de...
har variit så sur o grinig o baggig o trött o negativ till precis allt.. allt i ett, tyvärr ingen bra kombination.... 

men nu är det ny vecka nya tag, o min förkylning ska vi köra bort!! : )

jooo just de... i fredags så la min telefon av helt o hållet.. den sista tiden har den levt sitt eget liv..
allt vad nummer till vänner o bekanta är i princip borta!
Ni som har mitt nummer kan ju skicka Ert nummer till mig med namn.. om ni vill!! : )

i fredags var vi förövrigt några stycken som åkte till liseberg o dansade..
vilken skoj kväll!
jag dansade inte jättemycket..
men några helt goa o underbara danser blev de.. : )
o massa fina vänner fanns på plats då kan det ju inte bli bättre!
: )

nu sova så man orkar jobba imorn! 

see yaa ; ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0