träning!

nu är jag igång med träningen igen efter sommaruppehåll! : )

det känns gött!
igår var jag ute o sprang i 40minuter o idag har jag varit ute o powerwalkat 40minuter ock! : )
det känns underbart i kroppen.. : )

har idag varit ute på en ridtur i skogen med antiloop.
o vad han busade o trasslade konstant hela ridturen.
jag önskar efter ha varit ute i skogen med han att jag vägde lite mer än vad jag gör så jag har lite o sätta emot när han busar......
kanske borde satsa på en karriär som rodeoryttare istället :D

men jag tycker om min häst ändå.. han är trots allt lite mysig ibland. : )



nu är det mycket häst o jobb som gäller resten av veckan o såklart dans! : )

see yaa ; )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0