året 2011, några av mina höjdardagar!

2011


3 Februari
*Denna dagen bokade vi impulsivt Tjejvättern!




25-26 Februari
*Då dansade jag i dagarna 2 på dansfesten i skövde!
kanonkvällar, trots lite trängsel bra o roligt folk! : )

2 April
*Jockes 30års fest med fultema(maskerad)









16 April
*
Kryssning med bästa gänget! : )

24 April
*tradition dans i huskvarna
kanonkväll! : )

28 Maj
*Bartömning hos johan!
bra kväll ingen lär glömma : )



3-4 Juni
*
Fick hastigt ge mig iväg på jobb i norrköping.
Nyöppning av Jysk Butik
 De var sånt tryck att de var tvugna o kalla in riktig förstärkning : )



11 Juni
*
Tjejvättern
årets happening, o jag klarade detta trots feber o redig snuva!!



24 Juni
*
Midsommar
firades med syskon m. familjer o massa vänner.
massa lekar också : )





25 Juni
*Midsommardagen
Det är tradition med Scotts på olstorp.








V.27
*
Dansbandsveckan på Öland
sååååå bra!









V.29
*
Dansbandsveckan i Malung













30 Juli
*
Crusing i falköping
Jonas tog med mig på en riktig toppenkväll!



4 September
*
Maskeraddans till Zlips i Alingsås



8 Oktober
*Fest i Lidköping med Dansgänget : )

23 Oktober
*
Sålde min passat tdi
(tog inte många dagar från de jag satt in den..)



8 November
*
Köpt min nya pärla, En Seat Ibiza



11 November
*
Ullared för första gången i mitt liv

2 December
*Pepparkakshusbygge med fina vännerna





17 December
*Julgranshämtning med släkten







Några av mitt 2011 års Godbitar
Håll ut det kommer fler 2012 ; )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0