det finns underbaringar!

idag har varit en sån där bra dag, igen!

att den person kan komma in på jobbet gå runt i butiken.
jag stod i kassan o hjälpte en kund, när jag sen är klar kommer denna fina kund fram o kikar lite runt kassan...

så säger hon bara rätt ut:

"Annica du är bara för gullig o är såå trevlig o go!
så härligt o komma in hit o få ditt trevliga bemötande!"

hon är världens goaste, hon gjorde min dag till en toppendag...!!


Detta fina halsband fick jag i av samma kund.
hon tyckte det passade min personlighet.
jag fick de för att jag var en snäll omtänksam o bara helt underbar!

Jag blir alldeles varm i hjärtat, gulliga gamla underbara siv!

See yaa ; ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0