jag är på topp!

jag känner mig på sånt toppenhumör...!!
idag hade jag en suverän dag på jobbet..
det gick fort o jag fick mycket gjort o sålt under den lilla tiden jag var där! : )


bild sen förra året när vi var ett gäng o åkte pulka, men då var jag på lika gott humör som idag
(någons sorts försökt liknelse.... :D )

efter jobbet for jag till skövde i lite ärenden..
lämnade bl.a in min telefon för lagning.. håll tummarna för att de blir bra o jag får tillbaka den snart!!
så länge har jag en gammal nokia, men många nummer till folk saknas!!
vill du att jag ska ha ditt nummer kan du ju skicka ett sms om du vill ;).....!!

jag har hunnit göra lite ärenden hemma i götene också..
härlig dag trots blåst o regn omvartannat!



ikväll har jag även hunnit med en promenad med bästa sällskap man kan ha..
tjejsnack på hööög nivå! :D
tur vi går mitt ute i ingenstans.. Landsbygden utanför lundsbrunn!



nu blir de soffmys resten av kvällen o ladda för en antagligen hård dag på jobbet imorn....

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0