redig tös

idag vill jag kalla mig duktig!

kom upp tidigt imorse o tvättade lite, röjde undan här hemma!
när det var klart ca kl10 for jag till mormor o morfar!
där har jag varit i princip hela dagen!

jag har för första gången helt själv fållat upp ett par byxor!
mormor har hjälp mig o sy mina gardiner men jag måste påpeka att jag fållat dom också : )
såå nöjd!
o såklart har morfar suttit med o pratat också...
myyysdag!


detta tyget har blivit gardinlänger : )

ikväll tog jag en långpromenad med bessie : )
härligt o gå i snön! bessie(Läs: och jag) hade jättekul i all snö!


fina hunden på hemvägen...


en jag-bild ;)

när jag lämnade tillbaka bessie så fick jag hjälpa till o montera ihop en crosstrainer mamma o pappa köpt!
fick fika som tack för hjälpen! : )
nu vet jag ju var jag kan åka o träna i vinter om det är snö ute o jag inte kan gå/springa...



men när jag skulle åka hem har min bror varit såååååå rolig.. Not!


Rolig bror man har eller....
jag är smal men inte riktigt såååå smal!
så gick in morrade några ord o förstod varför han tyckte jag skulle åka först...
ville ju inte gå in på fel sida o smutsa ner min fina nya lilla bil!

sen har det varit kvällen i soffan!

see yaa ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0