till nästa år(2012) ska jag........

idag har jag varit hos mormor o morfar o hälsat på...
många timmar där.. såå trevligt, blev fika o mycket prat..
dom har ju dansat mycket när de var friska o pigga o vill gärna höra om mina danskvällar.. : )
vi fick till o med fram deras alla orkesterkort....

förr när de var ute o dansade så tog de alltid ett band kort.
när de kom hem skrev de på datum o vilken park de varit i o om de varit en bra eller dålig kväll, dom skrev till o med upp vilka dom fikat med.. men det är överkurs tycker jag... :D 

men visst vore det en kul grej o vilken koll man skulle få på hur många danser man varit på o till vilka band man dansat till.........

Idag har jag även vart en snabbis in till stan o köpt mig en stegräknare.
ska bli intressant o se om man lyckas gå alla steg vi har som mål(fast målet är ej satt än)...




jag skulle gärna vilja ha hjälp med o välja ut ett straff så att jag verkligen går alla steg vi ska gå!!
Straffet ska vara så hårt att man inte vill göra de, men det ska vara genomförbart.

Vi, det menas med Linda o jag...!!

see yaa ; )


Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker ju att ja kom på ett skitbra straff!! ;)

2011-12-30 @ 08:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0