kortisdag!

mm idag var jag in en kortis till jobbet o jobbade stenhårt!
3 timmar mycket skulle hinnas med!

trimmade entrén från topp till tå! till och med fönsterna putsades!
lite läskigt med alla silverfiskar, spindlar o dammråttor..
inget konstigt, jag kan ta det! med de men det kliar ändå i kroppen efteråt!

sen fortsatte jag kosan in mot kontoret.. skrev skyltar till nästa veckas kampanj!
så då får ni komma o handla, eller ni kan komma nu också! ; )

sen bytte jag batterier i våra dörrar
fortsatte sedan ut på lagret slängde skräp.
för att sedan fortsätta ute med o sätta upp en "apbur".. 
det är nämligen så att det imorn kommer säsongens första sommarmöbler!!   

jodå det var min kortisdag!
visst har jag hunnit mycket.. du ock?

sen åkte jag in till ett av götenes alla konditorier o köpte semla o åkte o överraskade tess med!
det var såååå gott!
påväg tillbaka till bilen så såg jag herman vid busstationen..
han fick åka med eftersom han ändå bor på vägen! : )

så lite goda gärningar har jag allt hunnit med idag ock! : )
nu blir det fortsatt soffhäng här.

imorn är det möte på jobbet, sen är jag ledig..  

Annica ska få mysa imorn det gillar hon!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0