mysar-onsdag!

idag har varit en skön dag!

började dagen med sovmorgon! asgött o bara sova till man vaknar..
kan rekomendera alla att göra det ibland.. : )



sen så en god frukost avnjöts framför tvn...
sen ringde mami o ville bjuda mig på fika på stan!

snabbt o fixa i ordning sig.. men snabb som man är fixar man det på ca10min!! : )

det blev premiär på elviras. det blev cappucino o en jättegod semla!!
dit kommer jag gå igen.. asgött! :D




sen blev det o fixa lite hemma, men nää en dag som denna vill man inte sitta inne!
solen har lyst o det har varit ca -8grader..
lite kallt för en promenad men en promenad fick det bli iallafall!

blev att jag tog med bessie också..
hade med kameran o fotade lite...




Wunderbart!!
en härlig galopp här över vore inte helt fel!!


Gosehunden!


that´s me

o sen var jag ju självklart tvungen o mysa med mina stora goding!


fin fina antiloopen!

aa det var lite av väääldigt skön dag i det fina med dom fina! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0