sammanfattning av helgen...

mm min helg har varit toppen på alla sätt.. : )

i fredags började jag dagen med att umgås med mina syskonbarn i ishallen.. jag åkte med lukas o emelie!
kul kul!
men det är ändå illa när lilla emelie åker ifrån mig! kommer kanske med åldern vill ju inte vurpa.. men det kan ju bero också på att det var säkert 5-6års sen jag åkte sist..!

men sen blev det hem o vila lite inför kvällen bravader..
skulle in till stan o äta o dricka gott(blir alltid lite för mycket.. :D) med tjejjorna, ( bror fick dispens o hänga med för att han körde!! )
men sen på kvällen blev det en sväng till bowlingen o sen vidare till Krog & Kompani.. dåligt med känt folk.. men kul hade vi ändå!! : )
sent blev det.. o annica hade svårt o somna sen..!

det resulterade också i att annica vaknade tididgt i lördags kom upp vid 8 halv 9.. då kunde jag inte sova mer..
men låg på soffan till 1-tiden sen for jag ut en sväng.. blev lite mys hos mormor o morfar.. fick även mat där!!
gulledom! : )

sen hade annica blivit trött så trött.. vilade en halvtimme på soffan..
denna kvällen blev det bowling.. (gissa vem som vann=ME) o sen vart det bara hemmamys framför tvn..
en sån där skön kväll fast det blev sent, men mera sånt åt mig! : )

idag har jag inte gjort ett skit! sov på soffan i några timmar..!
ikväll har man varit hos frugan o myst o tjötat skit...
chips o cola.. det var grejjen ikväll! såå göttt!!! Mmmm : )

nu blir det natten, ska jobba jättetidigt imorn, för ovanlighetens skull!

Ps. jag har inga bilder alls från helgen! jag har slarvat med kamera..!
lovar skärpning med detta!! Ds.

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0