wohooo..

aa idag denna dag..
den har varit både upp o ner...

jag jobbar mer än gärna! måste säga de.. o det ska jag få göra..

blir 4 långa dagar nu! jobbigt.. men pengar på kontot därefter : )

nackdelen är jag missar örebro imorn, missar alla godingar.. det svider lite! har sett fram emot att åka dit i över en månad!
o sen på torsdag.. då kan jag inte följa med till vetrinären med antiloop!
illa..

men jobba måste man, o jag har ju lite o jobba igen eftersom jag vart sjuk för någon vecka sen!..

nu blir de snart soooova.. jag är sååå tröööött.. blev bara lite sent igår o tidig uppgång idag ingen bra kombination.. men jag klagar inte! för oj vilken härlig kväll de blev! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0