wow wow wow!

idag är jag i 7:e himelen!

woooow vilken kväll..!!
jaa jag vågar påstå att det hittills var årets bästa danskväll igår.. woow!

bjöd upp en sån där jag inte vågar bjuda upp annars..
o så fick jag massa beröm!
kul  o höra att man är mjuk o följsam i kroppen av en av dom absolut bästa!!
så japp fick en riktig härlig busfox, kul kul kul!! : )

mer sånt o sen träffade man ju gamla godingar man inte sett o fått dansa med på läääänge!!



osåklart den där vakten! vi kan kalla han evas vakt för hon kände han!
heheh kommer helt klart bli en skoj kväll i lidköping i april! i can feel it!


kan ju sammanfatta fredagen men skitkväll!
hade inget skoj alls men var kvar till slutet fast jag lika gärna kunde åkt hem kl.23...
lite galet kan man säga! : )

det gjorde mig osäker på om min lördagkväll skulle tillbringas i skövde eller hemma i soffan..
men som ni kan läsa där upp i inlägget! så säger jag bara tur jag åkte!!
för idag är jag i himelen! : )


om du vill så kan du höra av dig..
i´m out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0