2010 ut och 2011 in!

japp nu har det gått nån dag, man har börjat känna in 2011...

men woooow vilken kväll vi hade!! absolut bästa vännerna fanns vid min sida! : )

3-rätters middag
massa skoj lekar.. ja det gällde att inte var blyg då.. hahahah!

annica var nykter denna afton, tur var de o tur jag inte sminkade mig mer eftersom jag nästan visste att jag inte skulle fixa fyrverkerierna..

men jag är sjukt stolt över mig själv...  vid 12-slaget så stog annica framme vid torget.. skålade in året med alla vännerna! men sen såg jag inte nått.... jag såg inget av fyrverkerierna... men jag var där iallafall! : )


från johans fyrverkeripjäs : )

igår vart jag en sväng till lidköping..
vart även en sväng till hällekis med kusin..
så blev det en sväng till vättlösa för kaffe hos bror 
o så avslutades kvällen i hangelösa med tacos, wii spelande hos min andra bror..

sent blev det.. o annica var trött o somnade i fåtöjen till slut..

men sammanfattningsvis vart det en toppenhelg.

nu är det back to real life, har jobbat idag o är lite sliten nu.. : )

see yaa ; )


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0