denna dag blev inte alls som tänkt.....................

näää inte alls!

i morse glömde hon av sin besiktningstid på bilen.. visste att det var något... men kom inte på vad det var.. kollade både mobilen och kalendern.. hade totalt missat att skriva in detta...

när jag kom på det var när mamma frågade hur det hade gått.....
klant annica, så det kan gå...!

men jag fick ny tid imorn.. 8.20...
så om Du inte har något för dig ring o väck mig så jag inte missar detta! :D



hon har varit lite sur också..
för på onsdag.. då måste annica jobba till 19.20 då hon egentligen skulle jobba till 16.15...
skit är det!

jag skulle ju fika med mina fina vänner innan vi skulle åka o dansa, det är ju trots allt trettondagsafton!!!
jaaa alla planer gick i stöpet..

sen är det ju inte roligt heller att alla o då menar jag att alla verkar åka till huskvarna för o dansa....
trisst men jo jag ska erkänna att jag är sugen på huskvarna också..
men eftersom jag ska jobba åker jag till skövde, så jag får dansa lite efter nästan en månads uppehåll..

nu ska annica sova så hon är utsövd imorn och inte missar besiktningstiden...

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0