första dikeskörningen...

jaa med min bil.. jag var snäll o skulle stanna o släppa förbi en annan bil..
detta är på en liten grusväg.
jag stannar brevid en snökäpp så jag vet att jag har inte kört för långt ut.. men så börjar bilen bara att glida och vips var jag nere i diket!!
inget kul alls, lite skakis över att jag inte kom upp och förbannad för jag var ju inte tvungen o ta just den vägen!

 men en snäll bonde kom och drog upp mig..!! han såg det hela och flinade lite smått..
tur jag hade bogserlinan med i bilen så han lätt kunde dra upp mig..

tur det finns vänliga hjälpsamma personer!! : )

varken jag eller bilen kom till skada..
så det var bara o fortsätta turen upp till mormor o morfar! :)

nu har jag tagit in hästarna o ska vidare hem till bror och hans sambo för lite skön hemmakväll med chips o andra onyttigheter! : )

imorn blir det jobb och efter det dans till zlips i götene!! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0