i´m back!

så kan man beskriva det,... imorn ska jag prova dansgolvet igen..
det blir i skövde till nova o pure divine..
blir skoj o träffa folk.. om det nu kommer några till skövde? alla verkar åka till huskvarna... : /

men jag åker iallafall allt för att stötta banden och candanza föreningen som anordnar..
det kommer väl alltid någon goding....

blir lite kul iallafall har ju inte dansat på drygt en månad.. häromdagen när jag kollade på footloose så kom suget lite, jag ville bara dansa.. : )

men först imorn blir det jobb.
sen är tanken att hon ska dansa på torsdag också i kristinehamn.. då till casanovas.. kommer bli kanon..!
men det är samma där måste jobba först.. : )  

nu sitter jag här o funderar på vad ska man ha på sig imorn o övermorgon?!?!? :D

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0