Min helg kort o gott!

kanonhelg med massa dans, barn, mat o gott sällskap..... : )

nää så är verkligen kort!
jag får nog ta o berätta lite mer om denna ändå braiga helg...

i fredags så var jag ledig städade lägenheten..
sen på kvällen kom bror o hans sambo och även min kusin till mig på fika.
lite impulssivt så for jag o kusinen till falköping o dansa! vart en hel del folk där!
så det blev en bra kväll dansmässigt, med bara mysiga danser.. : )


 

Lördagen tog hon sovmorgon.. gott de, eller ja jag blev väckt vid 11-tiden av tess som ringde o var orolig!
bara för jag inte svarade i telefonen i fredagskvälla.. men jag dansade ju! : )

sen bar det iväg till mor o far, lilla Lukas var där så vi busade lite granna.. åkte pulka, spela boll, byggde med klossar o sånt..
for hem o vilade inför kvällens bravader.. det vart zlips i örebro!
hämtade killarna i mariestad för vidare färd till örebro. väl där blev det en riktig kanonkväll!
kan tillägga att jag nästan bara foxade hela kvällen! annica hade en riktig myskväll!! : )



sent hem vart de. men efter den braiga kvällen så gick det bra! : )

idag har jag haft mysdag kom upp vid 10-tiden o myste i soffan med lite lätt träningsvärk...
har varit på söndagmiddag o bara haft en skön dag med familjen!!

ikväll vart jag o "L" ute på en timmeslång promenad! såå gott o ha sällskap när man går.. för jag hade inte kommit ut om det inte vore för henne idag! : )



nu blir det tvtittande!!
o varva ner efter en toppen vecka o helg! o ladda för ny arbetsvecka!!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0