mysdag!

idag har jag inte gjort så mycket mer än städat lite...
vart o fixat en sak..

ringt så nu ska bilen in på reparation igen!
så nu får hon rulla ett tag till, det är bara o inse.. nu när hon är fixad sen för dyra pengar!




imorn ska hon till stan o klippa sig så hon blir lite fräschare i håret, bara det är såå gött!
hihih kul när man gjort bra intryck på frisören, vi har ett gemensamt intresse.. Dans!
hon visste precis vem jag var när jag ringde in..



sen hoppas jag att jag kan hitta mig ett par jeans jag kan ha när jag jobbar ock!
men det återstår att se.. : )

idag är en stor dag, måste tilläggas!!
min fina tess fyller 25år!
stort grattis till henne!! : )



nu ska jag iväg igen. gott att man är ledig imorn ock!! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0